Jak zadbać o promocję swojej firmy w mediach internetowych

Czy marketing internetowy wyeliminuje tradycyjne kanały marketingowe? Na to pytanie ciężko odpowiedzieć dobitnie, gdyż nie wiadomo co przyniesie przyszłe lata, niemniej jednak jedno co można stwierdzić to rosnąca popularność tej metody reklamowania się. Marketing w internecie posiada tę przewagę nad tradycyjnymi formami promocji, że jest tańszy i może być całkiem dobrze ukierunkowany.

Tradycyjne kanały marketingowe, jak prasa, radio, telewizja mają swoje niezbite zalety i przez kilka lat pozwalały dotrzeć do milionów klientów globalnie. Natomiast ich znaczenie trochę spadło wraz z rozwojem internetu, a co za tym idzie – marketingu w Internecie. Marketing w tradycyjnych mediach posiada 2 zasadnicze wady – jest droga i trafia do wszystkich. Pozytywną cechą reklamy sieciowej jest sposobność jej dokładnego ukierunkowania na konkretną płeć, grupę wiekową czy miejsce zamieszkania. Dzięki takim rozwiązaniom niewielkie firmy nie muszą wydawać astronomicznych kwot żeby zostać zauważonymi. Mogą przeznaczyć zamiast tego część środków na reklamę internetową skierowaną do mieszkańców okolicy, w której się znajdują, bądź jedynie do kobiet albo mężczyzn jeżeli już ichniejszym grupa docelowa jest ograniczona. Marketing online ma jeszcze jedną priorytetową cechę – jest mierzalna. Efekty reklamy internetowej da się zmierzyć i policzyć dzięki specjalnie do tego stworzonym narzędziom. Wynikiem marketingu on-line może być większa cyfra wejść na stronę, większy ruch na witrynie czy większa ilość zamówień złożonych drogą internetową, jeżeli już reklama dotyczy sklepy onlinego czy domu wysyłkowego.

Dodatkowe informacje: http://karmapa.org.pl/