Bazy zapytań

W obecnych czasach nie wystarczy wspaniała oferta. By odnieść sukces w branży należy jeszcze wiedzieć w jaki sposób dotrzeć z nią do jak największej liczby potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą nabywców.

Jednym z w większości przypadków używanych rozwiązań, które nadal cieszy się niezwykle dużą skutecznością jest e-mail marketing. Nie da się bowiem ukryć, że w obecnych czasach każda firma , a oprócz tego osoba prywatna posiada własny adres poczty elektronicznej. Dzięki adekwatnie dobranemu targetowi możemy zatem natrafić do tysięcy osób, których interesuje to co mamy im do zaoferowania.

żeby jednakże kampania mailingowa okazała się skuteczna warto mieć na uwadze o tym, że ogromne znaczenie dla jej powodzenia ma odpowiednia baza mailingowa.

Głównie powinny być to adresy legalnie zdobyte. Wydaje się to oczywistością, niestety – cały czas zbyt sporo osób korzysta z niezgodnie z prawem pozyskanych adresów co nie tylko stwarza, że nasza oferta staje się spamem, ale też może posiadać nieprzyjemne konsekwencje prawne.

Należy również upilnować, by była to baza aktualna. Sporo osób często zmienia adresy email co powoduje, że używając bazy sprzed roku lub dwóch lat nie dotrzemy nawet do kilkunastu procent osób. To niepotrzebnie wydane pieniądze.

Osoby, do których kierujemy własną propozycję muszą być choćby w najmniejszym stopniu jej odbiorcami. Dlatego polecam zadbać o adekwatny target wybierając osoby według płci, miejsca zamieszkania czy wieku.

Jedynie wówczas mamy gwarancję, że nasza kampania mailingowa przyniesie oczekiwany skutek.

Więcej treści: mailing targetowy.